the motherfucker whooped my ass all night

jahapp , milen igår , gick ändå riktigt bra, men trodde inte det skulle vara så jobbigt med alla uppförsbackar! jag emma karin och johanna gick på ungefär 1,20, vilket kändes bra :) sen var det bara hem och duscha för att sedan fara till skolan och göra nationella i engelska!
efter det så kom mamma och ida till skolan så gick vi till max, riktigt gott!:D
sen fick jag sovsällskap också
idag hade jag 3 lektioner, sen for jag och pluggade matte sen damsög jag farmor och farfars hus, jag putsade fönster och bytte gardiner i vardagsrum och kök :) sen då jag kom hem damsög jag lägenheten, skurade, slog på en tvätt- och diskmaskin! nu film, pz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0