el to the säkerhet

fick ett ryck för några timmar sen och blev sugen på att börja på inlämningen om säkerhet, så jag gick in på sidan och gjorde testet (vart förvånad själv att det gick så bra, men svaren var ju ändå ganska uppenbara!) , ja iallafall sen så läste jag allt det där om elsäkerhet sen började jag bara skriva, och skriva och skriva, pappa satt till och med och skruvade isär kontakter för att visa mig hur dom såg ut haha ;) sen ritade jag fina bilder i paint, haha! minns att vi skulle koppla ihop en i högstadiet, och jag fick mycket väl godkänt på det! ;) ja, men nu till det jobbiga - jag hade inte läst vad vi egentligen skulle göra för arbete, så jag spåra iväg men som tur var så gick det bra för jan-ivar. nu, 4 datorskrivna sidor senare tänker jag gå ut och ta en cigg för att sedan lägga mig i soffan och invänta Big Brother! :) pz.

Elsäkerhet - CHECK! √



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0