inga kläder

insåg typ just att jag har en blogg, har inte haft ork till att skriva nå!
vet typ inte ens vilka dagar jag har varit i skolan.. iallafall , förra helgen spenderades med emma!
vi var och fiska och gorma på, bara tog det lugnt! :) vi hade det riktigt kul iallafall!
sen i veckan så har jag varit i stan typ varje kväll. tisdags med freeja dära vi åt glass och bara cyklade omkring!
onsdags, med ida. vi kollade på balen och gjorde inte mycket :) torsdag, solade hela dagen och igår så cyklade jag och pappa till stan rätt så sent, vi åt på max och sen till roasters, vi träffade jens och klara och amanda och amanda , sen till thai thai sen for vi bara runt , slutade med att vi satt i norra hamn och åt godis och drack en cider.
nu strax ska vi börja göra oss klara , sen ska vi fara och hämta imperialen och fara iväg på rockabilly party! ;);) lets go fucking grizzly tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0