hemlijaure

Emma kom förbi igår och hämtade upp mig ,
så vi gjorde iordning fiskespöna och de sen
så for vi iväg och mötte upp Jocke och Henke
vid skurholmen sen skulle dom äta så vi satt i
ungefär 1 minut sen for jag och Emma iväg haha! ;-)
Vi började med att fara dit vid SSAB och det slutade
med att vi satt och pyssla! Efter det for vi iväg till
hemlijaure och fiska och letade stenar dära, nice!!
Sen for vi förbi Ulf också och sedan donken sen hem, nice nice! :-)
Urk nu funderar jag på vad jag ska göra bara, jag vill fara på ikea och handla jättemycket saker!
jag vill att vi ska börja med köket, och golven och tapetsera och börja med badrummet och allt de dära,
sen vill jag fotografera, har värsta ideérna men har ju ingen blixt, jag vill beställa hemma en jävla massa kläder men jag ska nog spara allt det tills jag far till hbg och gbg och sthlm ;-) sen har vi massa planer på att hyra vattenskoter osv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0