:)

ännu en helg avklarad!
fredag: ebba kom hit så vi for ut och köpte glass.. tror jag att det var sen for vi hem till mig och jag tog mig ett par glas vin och så vidare sen så cyklade vi iväg till robert där vi satt och pratade och drack litegrann mycket trevligt ! :) sen så kom emma och hämtade mig vid 10 kanske..? så for vi och hämtade ebba så vi for och snurra och träffade hjärtat en sväng :-) sen for vi te gamla dhl igen men hojja vi gick ut lika snabbt som vi gick in hah! sen for vi till mig och kollade på catwoman en sväng, sen for vi ut på missions igen ! haha kom hem med en parkeringsskylt och en flagga ;-) inte dåligt !

lördag: vaknade vid halv 3 tror jag, så låg i sängen tills det var time for party ;-) så emma hämtade mig så for vi till amanda dära det var mycket mycket trevligt med massa folk! ;-) sen for vi och hämtade jens andré och per ! :)
vi var hos mandy å härja på sen så for vi och åt på max sen for jag och andré hem till han och sov osv :)

söndag: dop i råneå, trevligt! sen fick jag inte mycket annat gjort haha...

måndag: promenad, till farmor och tjäna pengar, storheden åde sen kom hjärtat så vi tog de bara lugnt här hemma och sånt :)

ska snart börja packa för imorrgon far vi neråt =) pussis


hjärtat :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0