tjennaare tja

ojojoj nu har skolan börjat igen och man är redan less.. haha. men men jag och amanda sysselsatte oss med att rita ett zoo typ? så vi klarade oss igenom svenskan, tur det. ebba kanske kommer hit på ett tag och lagar middag med mig =)
juste i lördags så tog jag och benne bussen in till stan för att hämta ut pengar och sedan hoppa på porsöbussen. ser att det går en buss på 1 min , så vi skyndar oss till bussen och sätter oss längst bak. då bussen inte svänger in misstänker vi att vi har tagit fel buss! men benne försöker övertala mig att den svänger in vid kvantum så jag litar på han. Men det gjorde den ju såklart inte. så jag frågade hon som satt brevid mig om det var porsöbussen, nej, det var alltså den som gick till sunderbyn....  asså vafan kollade jag inte ens vilken buss det var som gick? såg bara att det stod 1 min... men som tur var så kunde vi hoppa av dära vid munkeberg men men vi fick ju oss motion iallafall. haha! asså hur länge sen var det inte man hoppade på fel buss?
orkar inte lägga in nå bilder nu för jag ids inte föra över dom från mobilen
tråkigt men bara text hehe men skitsamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0