nsd

idag är det andra dagen på praktiken, så vi har väl suttit vid datorn i princip hela dagen.
imorse så kom amanda och hennes pappa och hämtade mig på björx, sedan for vi vidare till nsd för bönemöte (redaktionsmöte). det var faktiskt riktigt intressant att få höra lite nyheter som ingen annan vet ;) sen har jag suttit och skrivit krönikan "damerna vs. herrarna" , så alldeles nyss skickade jag iväg den till nsd. har varit väldigt stressigt hela dagen men vi överlevde, snart ska jag bege mig hemåt med maxmat. får se sen vad kvällen har att erbjuda!

iallafall idag fyller världens finaste syster 20 år!
så nu blir det väl bolaget nästa för henne då hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0