kåbdalis

torsdag - söndag, vilken helg säger jag bara.
den har varit legendariskt.
kåbdalis levererade som vanligt ;)

torsdag - middag i restaurangen ,
vin och dusch i iskallt vatten.

fredag - skidor, dusch , party ,
after ski , party middag party
(kaosa dära ett tag oclså)

lördag - trött som ett arsle
party after ski party (jag är inte svartsjuk)

söndag - orka leva typ , skidor
sen hem !

hardcore superstar - moonshine

känns tveksamt om videon ska ut ehheheh den var inte så vacker som jag förväntat mig... men några bilder ska allt komma upp snart snart snart

vi hade det iallafall mega jävla askul ! :D






Kommentarer
Postat av: amandaf

hahaha åååh, :D:D så jääävla kul!

2011-01-03 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0