helg

Har verkligen bloggtorka, vet aldrig vad jag ska skriva.
Hur kul är det och läsa vad man har gjort på dagarna liksom?
Det är ju inte så att man orkar skriva värsta funderingarna,
men bara för att så ska jag skriva vad jag gjort de senaste dagarna.
Torsdag - sista dagen på praktiken för denna vecka då.
Vi hade inte mycket att göra så jag begav mig mot stan vid 12
för att möta upp min syster, vi gick på systembolaget bara för att
Ida kan göra det liksom. På kvällen drack vi någon cider och kollade på hockeyn.
Fredag - skola 9.50-13.20 ungefär, systembolaget igen. Stan en snabb sväng.
Sen lagade vi mat och drack några glas vin, sen begav vi oss till Jenny där vi spelade
Oxie frågesport. Sen gick vi hem till mig där vi fortsatte med Oxie, sen gick vi och la oss.
Lördag - solsidan, oxie. ingenting mera har hänt, kanske bli sushi ikväll också. Sen är det ju hockey
då vi förhoppningsvis kommer att spöa södertälje (?) idag.
Fårse sen vad kvällen har att erbjuda ska nog bara ta det lugnt, för nu är det ju bara 6 dagar (144 timmar)
tills vi beger oss till dundret.
Det ultimata gänget kommer att ha den ultimata helgen.
Kan det bli mer legendariskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0