2010

tänkte bara rabbla upp några minnen sen 2010 bara för att liksom ! ;)
- firade in 2010 med världens finaste ebba.
- gjorde min första tatuering.
- tillbringade dagar borta i furufjärn med många fina.
- for till turkiet för första gången med några andra familjer.
- skaffade mig en hund (snart kommer en till)
- lk & pdol (ingen kommentar om något utav de)
- lärde känna en underbar människa, anna.
- furufjärn x2
- träffade världens finaste människa!
- tror jag lyckades köpa min första bok....
- hade en amazing födelsedag
- hade ett legendariskt nyår
kommer säkert några vackra bilder sen då jag orkar ta tag i den andra datorn och försöka få igång det helvetet.
nu är det bara upp till bevis och se vad 2011 har att erbjuda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0