hockeykväll.

HOLA ! fick skjuts till skolan idag, det första vi gjorde var att bildbehandla våra bilder sen förra veckan. sen hade vi redovisning på dom. Sedan gick vi igenom slutartid och lite annat , känner att det är dags att ladda kameran som har legat utan batteri utan en vecka typ ..
Sen så gick vi iallafall till den svarta studion, jag fick agera som fotograf och billy, alexandra och henny fick vara modellerna. (fick inga normala bilder, fast det var inte meningen heller) haha !

sitter och kollar runt på lite olika mobiler , men jag vet fan inte vad jag vill ha för någon !
iphone? htc? galaxy s? xperia????????????!?!?!? känner mig nog mest taggad på vivaz nu faktiskt :p


ska fundera över den saken och se om jag hittar någon , men snart ska jag och pappa bege oss till stefan för att kolla hockeyn. peyz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0