foto

Klev upp tidigt som ett arsle idag för att kunna gå och lämna hunden till farmor och farfar.
Men jag lyckades iallafall ta mig upp, fast dock så känner jag mig inte så jätte vacker idag.
Men det är en annan femma.
Det första var att vi skulle ha redovisning på våra 2 veckor gamla bilder - yrkesfotografering.
Var inte så nöjd med bilden, men den fick duga. Sedan skulle vi ut och fota landskap.
Kände mig inte allt för taggad på det då det är grått och mulet ute, + att det är mitt på ljusa dagen.
Så jag bestämde mig för att göra min uppgift hemma, på kvällen.
Jag fick med mig några utklädda modeller ner till vita studion, som var Joakim Isaksson Markström,
Sofia Karlsson och Emilia Olausson. Så ska redigera bilderna sen kanske jag slänger upp några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0