BANG BANG

sitter och kollar på hockeyn och lyssnar på k´naan mmmmhh. hade äntligen mitt så kallade "utvecklingssamtal" idag , galet skönt att få det bortgjort. och är glad över resultatet som jag fick höra ;)
på lördag ska vi vara i skolan halv tio, fast det är dock bara 2 timmar men men :-) å på söndag skyltsöndag , hojja vad det går fort ! så snart äre alltså 19 december , kanske man borde ta och göra sig en önskelista? ;) har bara kommit på 4 grejer jag vill ha :
¤ny skoter
¤macbook air
¤missbehaved
¤tattooooooo, vill fortsätta på den jag har
på nyår blir det kåbdalis med amanda , och så är ju ebba dära ♥ Å VI SKA HA MEGAKUL !!!!
sen någon helg framöver kanske det blir att fara till korpilombolo :-) ikväll är det jag, soffan hockey ch chips mmmhmhmh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0