imorgon smäller det (nästan)

imorgon är den dagen som vi har väntat på hur länge som helst, och imorgon smäller det (fast på fredag är det dom riktiga smällarna heheh) js men iallafall, vi har pratat så mycket om det hära och imorn ska vi verkligen fara jag är taggad till tusen, tror amanda också är det! hihi kom nyss hem från stan fick med mig hem några grejer såsom

en present till ebba
norbottensring
en snygg tröja från mq
och en dricka !


ska väl kanske börja fundera över vad man ska packa med sig för helgens bravader, ute i vildmarken. har iallafall kommit fram till;

dator
skidor, pjäxor stavar åde
varma kläder
kläder till nyår
pengar
kamera
mera kläder
hygienrejor osvosv



iallafall,  gårdagen kom jag hem från piteå, åt middag sen begav jag mig till födelsedagsbarnet ebba som blev 17 år, hade med mig lyra och pappa som sällskap. då vi kommer fram var det fullt med folk, kathy jenny niklas benjamin rebecka maggan lina emilia lovisa ebba såklart hade säkert glömt någon ! vi satt iallafall och kollade då lina spelade amnesia, haha hojja!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0