here we go

amanda lindgren: "alltid då man ska någonstans så vaknar man alltid tidigt"
amanda fureder: " haha ja ta typ klockan 7"
tjenare tja , jag är vaken. orka leva , jag borde ju vara trött men jag är pigg som en valnöt. har hicka också, håller på å vända mig avig varje gång jag hickar.. ! nyss då jag kollade på termometern så var det bara 8 grader !! det skulle ju vara svinkallt idag mellan 20 25 minus. vi far väl kring 1 så då kanske vi är framme vid 3 med något stopp efter vägen. vi ska väl packa upp då sen ska vi nog flippa burgare sen blir det hockey för hela slanten, haha ikväll ska vi vara hockeyhuliganer så det bara sjunger om det ;) sedan får vi se vart kåbban tar oss ! blir väl kanske någon bastu ikväll då :D
puss snart far vi iväg och gör kåbdalis osäkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0